11:39 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار ارز

پیش بینی قیمت دلار در هفته اول مرداد
آمریکا تحریم‌های جدیدی را بررسی می‌کند، تا در صورت نتیجه ندادن مذاکرات آن‌ها را عملی کند، دلار در هفته اخیر فرصت واکنش نشان دادن به این خبر را نیافت، شاید در هفته آتی تاثیر این خبر در بازار تخلیه شود.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۲۷تیرماه
دلار که تا چهارشنبه گذشته روند نزولی در پیش گرفته بود، از اواخر هفته تحت تاثیر سیگنال‌های منفی که از سمت برجام رسید وارد مدار صعودی شد و معامله‌گران مشتاق به این موضوع دوباره در موقعیت خرید قرار گرفتند تا اینکه نرخ این ارز در معاملات اولین روز هفته به ۲۴۷۵۰تومان رسید.
پالس مثبت آمریکا به بازار ارز
امروز روند نزولی دلار تحت تاثیر سیگنال مثبتی که از سوی آمریکا مبنی بر لغو بخشی از تحریم‌های تجاری ایران رسیده، شدت گرفته به طوریکه در معاملات پشت‌خطی قیمت ۲۴۴۰۰تومان را هم لمس کرده است.
زورآزمایی محرک‌های کاهشی و افزایشی در میدان فردوسی
درحالی‌که همچنان خبری از زمان برگزاری دور هفتم مذاکرات و آینده برجام نشده، اما دلار از اواخر هفته پیش در مسیر نزولی قرار گرفت تا دیروز وارد کانال ۲۴هزار تومان شد که به گفته فعالان بازار ارز، این روند ناشی از وجود برخی محرک‌های کاهشی همچون احتمال به حصول توافق و آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران است.
بیت کوین در مسیر صعودی قرار گرفت
مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱۴۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد بیشتر شده است.
ارزهای دیجیتال در بزرگترین سایت‌ بازار سرمایه ایران
نماد برتر - سایت ره آورد 365 که یکی از بزرگترین مراجع پردازش اطلاعات مالی در بازار سرمایه ایران است، از اطلاعات ارزهای دیجیتال و امکانات تحلیلی این رمزارزها رونمایی کرد..
نه گرانی و نه ارزان شدن / قیمت ها ثابت می ماند!
نماد برتر - کاهش قدرت خرید متقاضیان، مانعی بزرگ بر سر رشد قیمت مسکن در سال ۱۴۰۰ خواهد بود اما به دلیل ویژگی چسبندگی این بازار، انتظار کاهش قیمت نمی‌توان داشت؛ گزینه محتمل، ثبات قیمت است که با توجه به نرخ تورم به معنای افت قیمت ذاتی مسکن خواهد بود.
دلایل کاهش قیمت ارز از زبان همتی
نماد برتر - درحالی که احتمال رفع تحریم‌ها و آزادی منابع بانک مرکزی، انتظارات مثبتی در بازار ارز ایجاد کرده است و کاهش نرخ ارز در این بازار امری منطقی است.
راهکارهای ارائه‌شده برای بهبود وضعیت بازار سرمایه اثرگذار نیست
نماد برتر - تمام این اتفاقات با خو‌ش‌بینی به احیای برجام و لغو تحریم‌ها رخ داده و چنانچه مذاکرات به نتیجه نرسد و وضعیتی ایجاد شود که توافق احتمالی زیر سوال برود، قاعده بازی در بازار سرمایه و سایر بازار‌های مالی هم تغییر خواهد کرد.
زیان‌دیدگان؛ ضرر مضاعف می کنند!
نماد برتر - یک کارشناس بازارهای مالی، از زیان دیدگان بورس درخواست کرد برای پیشگیری از زیان‌های بیشتر، بدون مطالعه و آموزش، وارد بازارهای مالی دیگر از جمله ارزهای دیجیتال نشوند.
اتریوم رقیب جدی برای بیت‌کوین
نماد برتر - در روزهای اخیر فعالیت نهنگ های اتریوم از بیتکوین پیشی گرفته است.
ادامه رشد ارزش ارزهای دیجیتال
نماد برتر - ارزهای دیجیتالی مهم باز هم روند صعودی قیمت خود را حفظ کردند.
دلار صعود کرد
نماد برتر - ارزش دلار مقابل یورو، پوند و ین تقویت شد.
همتی: آزادسازی منابع کشور را تکذیب می کنم!
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اظهارات افراد غیر مسئول در مورد منابع ایران در بانک‌های خارجی سندیت ندارد.